Måske har du lagt mærke til, at vores logo er blevet blåt, og har fået en anden "bold" indeni? Det kommer i kølvandet på klubbens ændrede strategi, og forberedelse til fremtidens Randers Q
Når Randers Q åbner op for fuld udblæsning efter sommer, vil det nye logo være fuldt (eller næsten fuldt) ud integreret alle steder. På kamptøj, træningstøj, hjemmeside, sociale medier, DBU m.fl.
Byens klub
Efter sommer er Randers Q ikke kun for de unge spillere, men også for senior. Det er heller ikke kun for bredden, men også for eliten. På seniorsiden taler vi om “hele byens hold”, og derfor ‘tapper’ vi ind i de farver som byens store sportsbrands farver sig i. Randers FC, Randers HH og Randers HK er alle varemærket af de blå farver. Nuancer som er reference til “flodens” vand der ustoppeligt strømmer gennem vores by, med både store ambitioner, drømme og hårdt arbejde.
Et logo (og en klub) der kan meget mere
Et nyt logo er altid kontroversielt, og der vil nok gå mange år før så radikal en ændring vil finde sted igen. Derfor var det også nu, hvis det skulle gøres. Efter sommer kan Randers Q meget, og det skal logoet kunne bære. Nu er det tid til for alvor, at skabe den “One Club Mentality” som vi drømmer om. For bredden og for eliten. Sammenholdet, kalder vi det.
Logoet kan også meget mere, sådan rent grafisk. Se herunder, hvordan det samme logo kan komme til udtryk på mange flere måder.
Symbolikken er til at få øje på
Logoet symboliserer moderklubberne, som findes på alle sider af floden, men stadig som et klubfællesskab der går på den samme vej, for byens fodboldpiger.
… Velbekomme …